הצעירים והעשירים: מי זה Rich The Kid?

טל בן-חמו
רק בן 25 ועם שמונה אלבומים. מה אתם יודעים על מופע החימום של פיוצ'ר בישראל?

אז בטח כבר שמעתם הכל על המופע של פיוצ'ר, אבל מה אתם יודעים על מי שמחמם אותה?

דימיטרי לסלי רוג'ר, הלוא הוא Rich The Kid, הוא רק בן 25 ועד כה שיחרר לעולם שמונה אלבומים ועשרות סינגלים. בין הסינגלים המוכרים של הראפר הניו יורקי תוכלו למצוא את 'Quit Playin'  ו'Like This', שהפכו ללהיטי ההופעות שלו ברחבי ניו יורק וזכו למאות אלפי צפיות עד כה.

במקור, שם הבמה של דימיטרי היה Flava Boy The Kid, אך הוא החליט לשנות אותו מאוחר יותר לשם שמוכר לנו כיום, ולשחרר את האלבום הראשון שלו, Streets On Lock, כבר ב- 2012 תחת אותו השם. האלבום מתזז בין ההיפ הופ האלטרנטיבי והטראפ וכולל בתוכו עשרים וחמישה שירים המדברים על חייו, ואיך לא, על כסף.

נראה שההצלחה של האלבום הראשון של הראפר הצעיר רק עוררה בו רצון לעוד, כי מיד אחריו הוציא את אלבומי ההמשך – Street On Lock 2 ,Solid Foundation, ואפילו את Street On Lock 3, ו- 4. האלבומים מכוונים לאותו הסטייל, אך נראה שריץ' יודע איך לעשות את זה נכון מאחר וגם הם זכו להצלחה.

Rich Forever Way, האלבום האחרון של ריץ' שיצא במרץ, שוחרר לאחר תקופה ארוכה שבה לקח תחת חסותו את הראפר המתחיל Rich Forever, שגם הוא, כמו אביו הרוחני, שינה את שמו לאחר מכן ל- Famous Dex. דקס התחיל לעבוד עם ריץ' בשנת 2013, אך רק באלבום הזה זכה לתפקיד הראשי. מה שמאוחר עדיף מאף פעם, ובמקרה הזה, דקס אכן הוכיח את עצמו כראפר בעל כשרונות, עם ליריקה ופלואו חלקים ומהנים.

אמנם עברו רק חמישה חודשים מצאת Rich Forever Way, אך בקרוב ריץ' משחרר אלבום נוסף – Felix On Purpose. ובינתיים זכינו לטעימה ממנו כששיחרר את הסינגל 'What You Been Doin''. נראה שגם האלבום הקרוב יהיה בסגנון המוכר, אך מוקדם לדעת כרגע מה ריץ' מתכנן לנו.

בעניין פיוצ'ר, לשניים שיר משותף בשם 'Product'. הסינגל הפיאנו טראפי, בו משתתף גם רג'י סנואו, לא מחדש הרבה מבחינת המסורת המוזיקלית של המשתתפים בו – אך במקרה הזה לא צריך סיבה מיוחדת, משום שהפאן והסקס אפיל לגמרי בפנים. נקווה כי פיוצ'ר יפרוץ לבמה ברגע שריץ' יבצע אותו.

אחת מנקודות הקפיצה הגדולות של ריץ', היו שנלקח תחת חסותם של WSHH יחד עם Famous Dex, וכתוצאה מכך עלתה משמעותית כמות המאזינים שלהם – בניגוד לסינגלים הראשונים שלא זכו לתהילה שנראתה מובטחת. ועתה, החימום של ריץ' ככל הנראה הולך להביא לו כמות לא מבוטלת של מעריצים חדשים, והפעם ממדינתנו אנו.

אנחנו כבר מרגישים שהולך להיות לוהט בהופעה לכל מי שאוהב לקפוץ ולהשתולל (ואולי גם לא) עם סגנון הטראפ. האם נזכה לשמוע את השניים בעוד שירים בועטים? רק הזמן יכול לספר.